Friday, September 1, 2006

一日


昨天晚上,
出去了,
這樣“寧靜”的聚會相隔也有幾個月了,
人是一樣,
心裡想的事也一樣。
玩了一個真心話的遊戲,
在幾秒之間,
可以說出答案,
其實我們都是--知道自已要什麼的人。

只是好多事不能控制。
能控制的也只是這刻的自已,
將來的,
大家都不知道,
隨緣吧~~~

早上依舊的上班......
不幸遇到公司高層大會,
一群好恐怖的主管們,
因為怕政策改變帶來的自身危機,
不斷的句理力爭,
可以看到群眾壓力會令人卻步。
在那一刻肯為弱勢的說一句話的人,
盡管他平日是一個..有點悶....跟煩。
突然可以變成了....【英雄】...
好想為他鼓掌呵!!!(不過我只是裡面的小人物.''-_-.)

下班了,
不知道是不是太累造成的回光效果!?
跟 grace 行了四個小時的街,
都不覺得累,
只是有點瘋人瘋話的對話。
------------------------------------------------------
情況(買緊整壽司的材料)
G : grace I: I(V_O)NE

G : 喂.....你揀完未??
I : 未呀.....你試下走....打斷你隻腳!!
G: -_-''.........甘你買咩味呀???
I: 買綠色個包整出黎好似正常D,可以食。但係紫色好似又靚D.????
G: .....甘買綠色啦~~~
I: 好.....都係買紫色...^^....唔鐘意綠色有蔥味!!!!
G: 頂.....紫色都係染左紫色 ge蔥之ma!!!!
I: >_<....
G : 算..........

18 comments:

Janet said...

好野...有壽司食,
我星期六日放假呀~
有咩搵埋我;

仲有:
"好朋友"呢首哥近期好0岩聽,唔係聽歌詞,係聽首歌的格調~

I(V_O)NE said...

快得你...
低我甘愛你^^...
好,
如果食得,一定預你!!

p.s. 沉晚好多歌都好正ge~~
我鐘意...《為何他會離開你》!!

Anonymous said...

隨緣不是一個好藉口...爭取過...才知道結果...猜測只會做成更多的誤會...

P.S.既然有了目標就應該爭取... 不要到了晚年的時候才感到後悔...(Just for this article of my suggestion.)

I(V_O)NE said...

呢位大師真是“睇得通”~~~
未知何時方可以真身示人?

Anonymous said...

我星期日都放假...我個胃隨時侯命
^^

Weeds said...

上面果位匿名大師~~講到佢地個話題好似係度講緊同感情有關既野咁既~~??um~~整壽司咁叻既~~試下整個動物園出黎~~我功力唔夠整唔到~睇下你夠唔夠功力~~-.-整到記得教下我~~haha~~~~~~最緊要有熊貓呀~~~

Anonymous said...

IVONE 施主...你又何苦處處相逼呢...你就當我是一位高人...指點你這隻迷途的羔羊算了吧!!!

p.s.施主...看看什麼時候有空見個靚面吧!!!...大師上

Anonymous said...

見到支蠟燭就有種"你哩排好似好悲下"ge感覺...問我就實揀紫色~!^ ^

樓上位大師~你己經有名la~~哈哈~我諗我都要用多d 匿名增"高"~~
亦敢問大師~認為對方"處處相逼",但又要"見個靚面",此乃"隨緣"定"爭取"?

Anonymous said...

此乃"爭取"....請問閣下...大師我法號是什麼呢???

Anonymous said...

尼位大師就表面睇係個男既~中國籍男子~年齡不祥~其他資料不祥~唔知會唔係個女既啦^^~你啦佢法號係咩姐,我都想知~

I(V_O)NE said...

點解無端端呢度變左間寺院ge??~~
以上到底有幾多位大師呀??
你地深得制!!!我唔明呵??

Anonymous said...

To:大師
[此乃"爭取"....]----大師!哩句好!!原來你只係嚟隠姓埋名而唔係嚟隠蔵感情!!!
點敢幫你改法號...不過都有個提議--"葉緣","葉"你實鍾意,"緣"你明架la~~呵呵~~只係提議~係哩個"i{v__o}ne幫"ge法號都係由返幫主改好d ~:p

To:二少
知你高,但連你都用匿名,即係趕絶我je...

To:幫主
原諒弟子諸事八卦......

I(V_O)NE said...

咩事呀?????你地~~~~~

Anonymous said...

好亂~邊個打邊個呀??睇到頭都痛~~~~

Weeds said...

又大師,而家仲多個二少~~??邊個係二少呀?幾時變左個幫0架尼度?

Anonymous said...

葉緣...好...就用這個法號....^.^

Anonymous said...

葉...談不上喜歡.....好一個緣字...可有可無...色即是空...空即是色...

Anonymous said...

大師為何提到緣就想到色即是空呢-.-??你是否想太多了~~~~~~~