Saturday, September 16, 2006

一個人住的第五年


很喜歡看圖文本的書,
除了文字以外,
插畫也是表達情感的重要元素。
而插畫的本身就是種不太講求畫功的東西,
重點是作品本身一定要有自已的特色。

上年留意到一位好可愛的日本插畫家--高木直子的作品,
第一次看她的書是2005年出的《一個人住的第五年》。
內容大概是將她在東京一個人居住了五年的生活雜記。
同樣的內容如果是以小說形式去出書的話,
大概也不會留意到吧。
就是因為那簡單的的畫功,共鳴的生活模式吸引了我。
不管作者是在繁榮緊湊的城市生活著或是在我認為平凡的澳門,
生活就是那樣的簡單~~

【一個人的生活雖然輕鬆也寂寞,卻又難割捨】

記得離開了父母貼身的無微不緻,也有五年了。
起初也十分的不習慣,
以往習慣在家中發著呆也可以繼續生活。
但後來卻發現----
衣服還是要洗 ;
客廳原來沒有人坐也是會有塵 ;
不動是沒有飯吃的 ;
吃完不洗是會養大“小強一家”的.......


~~生活的寫照~~

雖然這5年來是跟哥哥兩個人一起住,
但某程度他也是一個小朋友呀(-_-)!

盡管是這樣,其實也是有好的地方。
起碼有無限的私人空間,
沒有殺害小強的勇氣,但有著跟牠對峙的精神。
享受一個人在家的寧靜取代了本來家中沒有人的恐懼。
重要的是慢慢學會了互相照顧的生活智慧。
這是在以前的環境沒法擁有的。
---------------------------------------------------------------------------
P.S. 今日經過馬路時見到D 好怪 ge 野~~~~~~~~~

平時十二生肖就見得多,呢隻野竟然混埋係入面~~~究竟係咩黎假呢??

16 comments:

Anonymous said...

有剌的箭豬吧了!!有點兒像你呀!!很保護自己似的!!不容易讓人走近你身邊!!

I(V_O)NE said...

你又知.........
你都未答我,我究竟識唔識你??
個隻野似你d---身份甘神秘!!!!

Anonymous said...

兩位就位互相氣弄中的戀人呢...挺好玩的吧...

Anonymous said...

ivy小姐...你當然認識我啦...不是的話...我來這兒留言幹麻...我點唔知...咁你係咪先???好明顯係一隻箭豬...點會神秘!!(上面那位匿名者..我知你是誰...不要係度亂講東西下)....

Anonymous said...

那我是誰?猜猜猜遊戲,開始!

Anonymous said...

如果你知我是誰的話,大師你就中招了,略施小計就把你的身份暴露了~

I(V_O)NE said...

TO 大師:
你點肯定個隻係箭豬呢?
我覺得似海膽呵!!
有D 野唔好甘肯定好~~

Anonymous said...

To 匿名者:
你又知我係邊個...咁你話比ivone施主知呀...唔使等佢估估下...hehe^-^.
我有粒墨架...哈哈

To 小葉:
你講講下我又覺得好似係喎...佢係一隻海膽身型ge箭豬...滿意未...一人贏一半好喎...

Anonymous said...

版主你識幾多fd有粒墨-.-

Weeds said...

小葉~~??不錯的叫法呢^^miss我都要改口啦咁~haha~~~~~~~~

I(V_O)NE said...

我唔估佢係邊個啦~~
佢係唔講ge 話,都可以唔認ge!
算啦~~

Janet said...

小葉呢個名係我小花起ga,
而且係我小花專用,
請大家不要隨便亂叫啦~
我要收返版權費哦~!
是嗎?小葉~^^"

I(V_O)NE said...

講得好!!!

Weeds said...

咁都要收錢-.-?借問幾錢一次~過夜又幾多~~~^^唔好誤會我只係問幾錢叫一次~過夜係咁叫又要收幾錢姐~~~~~~~~

Janet said...

咁你叫一次係咩價?
平時過開夜...係咁叫又咩價先~
你講到咁熟行情,
相信你知道而家市場價係幾多;

Weeds said...

我就係未叫過~所以咪問下你尼個話要收錢既人要收幾多囉~~叫名都要收錢~我諗係你先諗到~~邊有人咁都要收錢~咁又點會有市價呢??