Sunday, September 17, 2006

蟹柳&墨魚丸煎餅

弄一弄又一個下午,
準備材料有蛋、麵粉、蟹柳、墨魚丸....
特別嘉賓----雪櫃有少許火腿^^....

今日的主角是【蟹柳 & 墨魚丸煎餅】
做法其實好簡單
因為是在七、八年前的烹飪節目學的,
不知道為什麼竟然會記到現在??
腦裡面的記憶真是神奇!!

好驚張呀!
就在下鍋的一瞬間發現........死啦...............無油 tim...-_-..um.........!!!!
唯有立刻下街買啦~>_<...

6 comments:

Anonymous said...

我都好想食呀...(-~-)

Weeds said...

MISS~閣下家中真係好工具呢~~??幾時借個廚房我玩下~~我個廚房無咁多工具,唔好玩>.<

I(V_O)NE said...

To 大師
唔請得你食!!
因為點知你係唔係街度做哂大戲ge 騙子大師呀>_<

TO Haha :
你個廚房都可以好好玩假,
睇下你點玩啦^^
唔0岩可以俾我玩,可以玩《火》~~~^^

Weeds said...

你果然好得人驚~係我度玩火~燒左咁我住邊-.-''

Anonymous said...

你就當化緣給大師我吧...最多只能騙你一件蟹柳墨魚丸煎餅...又沒有騙你感情...送到寺院給我還可知我是誰呢??

I(V_O)NE said...

唔制!!!
我而家又唔想知你邊個lu~~~
大師都係神秘d 好!!