Sunday, September 17, 2006

《大丈夫2》


昨天去看了《大丈夫2》,
原本以為換了導演,又是第二集,應該......
但原來出來的效果也不錯,
有好笑的橋段亦有感人的場面。
上集的口號是【(男人)唔滾,唔知身體好。】
今集是【女人唔滾,男人唔緊】
戲中幾位男主角用盡了一些自以為聰明的方法去“滾”,
但事實是女人真的好欺騙,
還是願意接受欺騙呢?


同上集一樣,
感動的是毛舜筠最後的話。
【男人要滾,女人要佢返轉頭,
係唔係要一齊出去滾?婚姻唔通要甘先可才繼續下去!?】
看來是不合理的事,
但周圍卻無時無刻的在上演。

-------------------------------------------------------------------------
小城大事--楊千嬅 (大丈夫2 主題曲)

作曲:雷頌德 填詞:林夕

青春彷彿因我愛你開始
但卻令我看破愛這個字
自你患上失憶 
便是我扭轉命數的事
只因當失憶症發作加深
沒記住我但卻另有更新蜜運
像狐狸精般 並未允許我步近
無回憶的餘生 忘掉往日情人
卻又記住移情別愛的命運
無回憶的男人 就當偷厄與瞞騙
抱抱我不過份

吻下來 豁出去 
這吻別似覆水再來也許要天上團聚
再回頭 你不許 如曾經不登對
你何以雙眼好像流淚

彼此追憶不怕愛要終止
但我大概上世做過太多壞事
能從頭開始 跪在教堂說願意
娛樂行的人影 還在繼續繁榮
我在算著甜言蜜語的壽命
人造的蠢衛星 沒探測出我們已已再見不再認


吻下來 豁出去 這吻別似覆水
再來也許要天上團聚
我下來 你出去 講再會也心虛
我還記得到天上團聚
吻下來 豁出去 從前多麼登對
你何以雙眼好像流淚
每年這天記得再流淚

5 comments:

Weeds said...

大城小事~~尼首歌真係唔錯~~幾時聽都覺得好聽呢~~~

Anonymous said...

To ha~ha~:
係小城大事呀...大城小事係套戲黎架..哥哥...你唔好抵毀千嬅呀...打爆你個頭呀

Weeds said...

TO大師
知你係千嬅迷~~手快打錯之ma~

I(V_O)NE said...

千嬅迷下!

Anonymous said...

暴路左身份添...