Saturday, September 9, 2006

接力賽的病

到底是怎麼啦~~~
好像接力賽的病一直圍著我,
上次是感冒發燒,
相差不夠幾個星期....
這兩天是胃痛,
不過都是一樣的照常上班,
冒汗的完成手頭的突如其來的報告....
幸好一班好的同事,
她們的一舉一動都讓人感動,
令我可以一直堅持到最後下班....
不過還是........要去看不喜歡的醫生....
___________________________________________

不知道為什麼,每次去到總有些奇怪的對話:

上次
護士:有咩病呀?
I : -_-..um.....?唔知,感冒掛。(知就唔駛黎啦,我又唔係醫生!!)
護士:有無發燒呀?
I : -_-..um.....唔知。(點知 je !!又未探熱!!?)


昨天
醫生:覺得點?
I:胃痛...。
一會兒後....
醫生:食d 藥啦,唔好食刺激 ge 野!!
I:醫生,甘即係咩病呀?點解會甘?
醫生:.......um .....(沉默).....應該係個胃。
I: ......-_-......(甘我都知...)........

究竟是他們深奧呀?
還是其實我應該明白呢。

P.S. 呀醫生開支藥水係杏仁味的牛奶...假?!

26 comments:

Anonymous said...

對住你...我真的憤怒了...你真係唔好飲咁多"酒"啦...真係會對個胃好傷...玩冇所謂...係咪真係要飲到咁盡呢???...有時要適可而止...你諗下你返工咁ge健康狀況...你點去博殺呀...同埋你可唔可以好返先再出去玩呀...就算出去玩都唔使次次都盡興掛...
因為你咁樣真係會令身邊人好擔心架...唔係只係得你辛苦架...

P.S.如果你想工作或者各樣野都做得好...希望你珍惜自己的身體健康...唔好要一個緊張朋友GE人為你擔心太多...我唔係鬧你...你睇完自己諗下我有冇講錯啦...希望你快D好返啦...TAKE CARE YOURSELF!!!!

Anonymous said...

大師~你哩句"我唔係鬧你..."令我感動~
你好似真係幾清楚佢~~
真係好多謝你對佢GE一番肺腑之言!

Weeds said...

尼句我真的(憤怒了~~)咁熟既-.-??尼位大師唔會係我識0家下~~-.-?不過佢講既又真係好岩既~~um~果杯有冰既野係咩黎0家~~??唔係同你講左生冷野呀~奶茶咖啡果d都唔好飲咩~~-.-??講極都唔聽既~~~~~~~~~~~~~

Janet said...

作為朋友,
我都係意思意思勸你唔好咁唔好咁,
小心保重甚麼的~
但.......................................................................................................
我喜歡不聽話的病人~
哈~!

I(V_O)NE said...

回應以上的回應..
『知道啦~~我仲好關心自已ge,Thanks !!!』
不過我真係好想知道大師係邊個?你講ge 野有d 熟?
俾d 提示好唔好?

Anonymous said...

尼位大師-此人的言談好似電視對白...嗯~~不妨留意一下身邊追更你或3鍾意你的人,因為同d電視對白真係好似~~~~同樣又唔一定係果d人的,又可能是你以前的男朋友仔吧...

Anonymous said...

ivone施主...你這一刻覺得會是誰呢...希望你是真的知道身體健康的重要性吧!!!...就好像你不喜歡大師做一些不健康的事情一樣...明白嗎??

I(V_O)NE said...

「就好像你不喜歡大師做一些不健康的事情一樣...明白嗎??」
我曾經講過唔鐘意你做過咩嗎?
呢刻真係諗唔到~??
俾多d 提示啦!(>,<)!

Anonymous said...

尼句野都算係提示??

Anonymous said...

你對我所說的話有點熟...你應該會聯想起某人才對呀???...為何你會不知道呢...提示只有上面這麼多...你自己再想想吧...ivone施主...

P.S.要知道大師是誰真的是很重要的嗎???你當我是路人甲行不行呢??

Anonymous said...

可見大師真的真的是一個挺關心ivone的人哦~~~~~~~~~~~會是進呢?不過可以肯定的,大師是位男的吧,因為沒有大師是女的^^''

I(V_O)NE said...

重要假,
不過睇黎你都係唔講假啦~~
唉...唔迫你啦~~

Anonymous said...

你講得出如何重要...又令我信服...我就給你多一點提示!!!...好嗎??

I(V_O)NE said...

你之前講過..
《...爭取過...才知道結果...猜測只會做成更多的誤會...》
你都無謂要我猜測掛!?
快d 提示啦!!

Anonymous said...

是呀...我是說過這些話...你都算有記性...你也是一個性急的人...你對我這番話有什麼領略...難道你會去爭取某些東西嗎???...但你還未說出重要性何在呀...難道要知道大師這個人是誰真的非常重要嗎???

I(V_O)NE said...

你又知我係個咩人?
呢一刻無野可以爭取啦-_-"~~
《重要》ge 係我唔鐘意估估下,
不過你係都要甘深ge !!

Anonymous said...

看你回覆得這麼快就知道啦!!!現在我就訓練你的耐性...不要生我氣哦...大師是一個好人呀...現在要睡覺了...明天還要早起砍柴呀...待我完事后再給你指示吧!!!

p.s.ttul & m y s f (提示)

Anonymous said...

唏...還有些東西...我知道你會一定要知道大師是誰你才會肯罷休的...要了解一個人並不困難呀...加把勁去估估吧...ivone施主!!!!你真是很有趣哦....

I(V_O)NE said...

你d 經文比你還要深...
睇唔明啦~~~!
你好似“灑”緊我-_-||..

Anonymous said...

你真係叻架者...咁都比你發現...其實你係咪一早知我係邊個...而家係度扮唔知咋...我講果d都係好簡單ge野...點會深過我呀...

I(V_O)NE said...

咪玩啦~~~
你從何見得我知你係邊個呀:/!!

Anonymous said...

看來你要知道大師是誰對你來說真的很重要哦...你看你精神緊張的回覆...次數的緊密性...我想...如果我說了給你知道...我是誰???...相信很難可以逃得出你的魔掌哦...就像炸猶魚蘇那樣...不過...相信你對出家人不會那麼殘忍吧!!最多只會像那碟波菜那樣吧了!!

I(V_O)NE said...

甘要睇下你係邊個啦~~

Anonymous said...

看畢這個回覆...有種恐懼的感覺!!!@_@

I(V_O)NE said...

你越遲講危險度越高呀!!!

Anonymous said...

好驚呀...再遲d先講會有咩后果架...等我睇完有咩后果我先諗下講唔講啦...