Sunday, August 27, 2006

星期六

某天早上經過街口時,
發現...........

原來牠們也要早起,
不知道要一起去那裡呢?
總覺看到三隻貓一起行,
比看見三個人一起更來得驚喜,
其實牠們也會有朋友呀。
也有事情需要一起做吧!

昨天去了看電影,
是屬於海盜的故事,
海盜 = 海上的賊,
不過也可以是英雄、有情有義。
一樣的大場面,一樣的緊湊。
有別於上集的大概是男女主角的感情線有轉移,
可能要這樣的安排才算寫實吧,
看完只可以嘆一句無奈。
時間已經來到了11點多啦....行回家吧^^
沒人的街道那份寧靜其實很舒服,
意外的還想去食糖水,
不錯呀~~~~

11 comments:

Anonymous said...

where I can get it???

I(V_O)NE said...

你話隻貓?
我係唔會話你知假^^

Carrie@~Biforst~ said...

可能因為自己屋企既貓貓成日都訓覺, 只有晚上先會出動一下; 所以, 見到張相, 真係有少少驚奇~

Anonymous said...

好少會見到幾隻貓一齊趕路wo...
唔知佢地有無帶埋乾糧上路呢^^

我都睇左套戲啦
感覺上到小島就有好笑的場面
尤其喜愛食人族個一幕

Anonymous said...

NO la..i just want to know that how can get the sweetmeats!!!! >..<

I(V_O)NE said...

TO ~§一個人的月亮§~:
有點驚喜見到你ge留言,
感覺你地姊妹都好鐘意貓...
d 貓貓好幸福呵^^!

TO Sandy:
我都覺得個島度勁好笑^^
第三集同瑩都一定會去睇,
有興趣加入嗎?

TO Sexy :
UM...個間野係天域對面,你搵下啦^^

Anonymous said...

of couse 睇啦!
但你地記得預埋我....成日都唔記得左我
..>,<..

Weeds said...

三個人成日都見更係唔驚起啦~貓少見MA~~試下見到三隻狼係仲驚喜~~~um~~果碗野好似好好味咁!~~我果晚好似係澳門~~我咁近果頭做咩唔打包比我食-.-'''下次記得啦~~~

I(V_O)NE said...

送外買?
好...收你double^^!!

Weeds said...

double-.-''節日都唔洗咁貴啦~~最多我比多d貼士囉~~double好似有d去搶咁喎~~

I(V_O)NE said...

錯!!!
係好過去搶假!!!
哈哈~~~~~~~