Tuesday, September 12, 2006

暫時忘記

好鍾意天氣好像秋天,
好鍾意工作時候有空閒的一、二個小時去清理桌上積存已久的物件。

長時間的工作令人好像個不斷拋著球的小丑,
不知道什麼時候才可停下來,讓這場表演完結。
但一想起其實周圍好多人都在不斷努力中,
也是加油吧。

朋友說:『你將來應該係個女強人。』
我問:『點解?』
回答:『唔知呀,好有d 甘ge 感覺。』
聽到呢句說話應該開心還是不開心呢?
比起事業,其實我更在意其它....
另一方亦因為同意上司的說法:
『而家你唔想,不過而家你做緊ge野已經係個個位假啦,何必唔上呢?』
可以發覺不知不覺之間已經到了那裡,
這條只有上,沒有落的路,
可以行慢點嗎?

今天聽到不想聽的消息,
怎樣才可當自已沒有聽呢?
放工後想到一個暫時忘記的方法...^^
玩“煮飯仔”!
地點一定要在媽媽的家,因為...
不用清理案發現場.>_<.... 打開個雪櫃, 沒有目標去煮的菜色, 不過真的好開心^^...

7 comments:

Janet said...

好像味道很好的樣子...

I(V_O)NE said...

個味就無咩特別...家常小菜甘ge 味!!
肚餓個時應該係佳餚^^

搵日一起玩啦,
過程比較重要!!

Weeds said...

聽到唔想聽既消息?係好定壞先~?雖然話唔重視事業,但你而家比人既感覺的確係一個會成為女強人既感覺,可以上點解唔上~?尼個都係證明左自己既能力得到認同~機會唔係成日有~錯過一次~~未必有下次~就算有~到時都唔一定仲有咁既能力~~~~~~~~~~~

I(V_O)NE said...

隨緣啦~~
唔想諗甘多野..><..

Weeds said...

岩既~~隨緣啦~~~~係啦~唔好話我八掛(雖然我真係咁八-.-'')聽到咩消息姐~~你果日~?我真係好想知

Anonymous said...

ivone施主似乎有點煩腦哦...人到了某個程度...不是想停下來就能停下來...周遭有著各種因素去令你改變和進步...既來之則安之...用心去做好自己就好了吧!!!

I(V_O)NE said...

To haha :

個日聽ge 係公事上的壞消息,不過都控制唔黎ge ~~算啦~-_-~~

To: 大師:

你講野真係好大師!!
我開始懷疑我真的認識你嗎?