Tuesday, September 26, 2006

一直發呆


原本只想一直發呆著...
不想東西...
也不想說話.....
好想當一個稻草人。
不會有人理會我為什麼呆呆的。

不過總是有好多的事圍繞著,
知道工作上要面對的始終都要面對,
不會逃避。
只好一直往前跑,
甚至開始跑到有一點喘不過來。
六點了,
放下所有和工作有關的。
回到那個可以讓我一直呆的家,
盡情的放空,
時間可以再拉長一點點嗎?

4 comments:

Anonymous said...

隻公仔好似你吖~^ ^~~
調莭好自己ge心情~~就可令時間延長~~
加油吖!煮緊公仔麵ge ivone公仔!

I(V_O)NE said...

似??
又係個d 好似盲左ge 眼神...嗎?

Anonymous said...

咩盲吖~?!我有咁話過你咩@_@~~~
乜我無話你聽,係某晚一齊食飯之夜~我就係你果對原本好實又唔夠精靈ge眼入便發現到有星星~~閃下閃下!好令好靚!^ 3^~

I(V_O)NE said...

“好實又唔夠精靈ge眼”同“盲”有咩分別-_-|||??
幾時學到好甘好口??氹過幾多個人!!!!