Monday, August 7, 2006

黑色星期一

救命呀!!!!
今日是農曆的七月十四日,
為什麼會這樣的-----黑???
難道是...........『MO MO』??

同事說台灣把今晚將在街上游盪的東西叫『MO MO』(幾可愛的名字)

今日輕鬆地回到辦公室..
望到一張同事的Handover 的list ...
有種想跳樓的感覺..(但係我覺得自己生命力都幾強...應該唔死得..都係算啦..)
之後的幾個小時....
我都在極忙碌的情況下渡過.....
算吧....

但一張可惡的地毯還雪上加霜...!!!!
我竟然在經理的辦公室裡面整個倒下...
情況就像是一個好虔誠的教徒,
每日在指定時間就會向著指定方位朝拜.....-_-.........
那時裡面的人包括部門經理、同事兩個及一個我的高中同學將要面試。
我的天呀....┌┐O!!!!

我是不會原諒那張『地毯』的啦(>_<)


2 comments:

Anonymous said...

我有個好提議~~不妨向公司買左佢~~跟住拎返去~燒左佢~~~

I(V_O)NE said...

唔得,
留低睇我點對付佢....-_<...
佢唔會好日子過...