Saturday, August 5, 2006

發現

颱風過後總會給人一種寧靜的感覺,
好像周圍的事物都累到停下來了。
讓人可以發現它們的存在,你發現了嗎?




3 comments:

I(V_O)NE said...

其實中學有好多野都令我好懷念....
特別係有時唔駛打颱...大雨d 我都會考慮唔返學...
不過而家ge 我竟然好想返學...
真係估都估唔到...^^

ps/你都記得芝麻三文治嗎?
同埋 一封係信箱..沒名..沒郵票ge 信??

Anonymous said...

我咩都發現唔到~~因為果時我已經係一個我完全唔想係果到既地方~~~~~唔咳食芝麻雪糕果時提前14日比個mail我~~我又要食~~um~~當然係要請埋我啦~~^^

I(V_O)NE said...

甘長時間預定...
甘要睇下食哂未啊^^