Monday, August 14, 2006

馬來西亞之旅----難忙的第四天

2006年8月12日
好快的第四天,
今天已經是第四天,
快樂的時光總覺得快…
明天同樣的時間應該在澳門啦><
今天回到吉隆坡, 看到地道的風景,
才有在外國的感覺,
不同的國家有不一樣的風俗習慣,
他們的人其實都有一種很神秘的感覺,
不管是包了全身的回教徒還是當地的居民,
他們的言行舉止,都讓人有害怕。
奇怪的有人跟你說起廣東話感覺都十分的親切,

到了晚上,
我們幾個朋友單獨去了兩年前去過的一個唐人街
的市集,
雖然地點沒有變,
不過市集變了,變得現代啦,
兩年前曾經跟幾個朋友一起自由行來過這樣,
我們想不到會去了一個很多華人,
也十分危險的地方,
現在回想真是十分的大膽^^

買完東西趕快回去酒店,
在午夜的時候
跟大家一齊到酒店的游泳池,
好開心啊,
黑夜裡在水中游來游去,
浮在水面抬頭看著天空,
雖然是簡單的旅程,
由簡單事情的帶來快樂。

---------------------------------------------------------
P.S.
不想睡覺的晚上

3 comments:

Anonymous said...

有男仔既話~應該唔會太危險呱~~除非尼個男仔一D安全感都比唔到人-.-~~~游水~~可恨既我~而家都唔識~~而家黎講潛水既話我應該學得好過游水~~^^算係咁啦

I(V_O)NE said...

我地幾個女仔自已出去玩之ma!
游水..好玩假!!
快d 學啦.....
最好ge 方法係...跳入2米池,
包你好快學識^^

Anonymous said...

我都話左啦~~我潛水叻過游水~就算兩米都無用~因為我最開頭果時就試過3米-.-''(真係唔識死~)所以我話我潛水叻囉~~