Tuesday, August 15, 2006

馬來西亞之旅---回程的第五天

打了一整晚的麻將...
距離出發時間只有兩個小時,還是睡吧!

醒來第一感覺是......暈.......zzzzz
只是一心想回家睡覺,
大家都開始說傻話(*_*)....%$#$$^&!!
食了早餐...也要去一點景點(不要啦~~)
下了車看到一隻....馬...!
看著他水汪汪的眼睛...好有感情的眼神呵...
不過也可能是因為晚睡而流眼水吧??(無聊....)
很多旅客都是喜歡拉著牠頭上的繩子拍照,
好可憐啊>,<... 大家一樣累,好幸運沒人要拉我的頭...



下午兩點多的飛機,
到了機場也是等啦....
七點多平安地把我們帶回澳門,
回程的飛機裡面好多剛出發旅客要到訪澳門,
我們跟他們是完全相反的神情~~
你們要加油啊^^


離開熟悉的城市,
離開不斷運行的工作,
當發覺自己已經跑了好長一段時間沒有停下來了,
是時候開始計劃下一次的旅程!

-----------------------------------------------
P.S.
最後一天發現原來領隊係一個專業魔術師,
真係估佢唔到~~
有點不捨得甘甘姐姐啊!!

3 comments:

Anonymous said...

個個去旅行都係咁既~~真係唔訓~-.-''好似d小朋友咁~~~不過去旅行ma~^^就係咁既啦~~

Anonymous said...

俾我同你去旅行我都唔會捨得瞓吖!!我深信會有咁嘅一日!!

I(V_O)NE said...

梗係啦~~~~
你同我去旅行你仲駛訓!!
可以成晚折磨你^^~~~