Sunday, August 20, 2006

好味....牛油蛋糕^^

星期日的下午,
突然來臨的狂風打消原來的計劃,
在家做什麼好呢?

打開雪櫃.....
有包麵粉呼喚我呵!!!
好吧.......
經過上次的失敗,
今天要加油....
小心的量度...水...牛油....蛋....還有麵粉...
瘋狂的攪拌...後......
變成這樣..........

之後就放入焗爐...
因為怕它面燶燶....我做了個明智的決定...
望住它出世.........!!

淡淡的牛油香味開始出來了,
好感動呵~(┬_┬)~~!!
加句咒語先『金黃......金黃...快點...金黃....啦.....~』!
YEAH~~~~~~~~~~
怕的就是只差那一錯過了,就燶了~~~
所以好快的拉它出.........

命中注定~~
第一個要試食的人,
剛剛用高速的行過,
跟我回頭吧~~~你是走不掉的!!!

專業人士 = 專業欺負我的人士,
試食後.....說:『OK!!!』(即係好味啦~~~^^)
哈哈.....
大成功.........^^

打電問問有無有人想食下午茶吧!?

6 comments:

Weeds said...

真空閒呢~~~唔錯唔錯~~生活就係要咁先開心~~~~不過係咪真係食得0家-.-''

Anonymous said...

唔...好味...^_^

I(V_O)NE said...

有人見證tim !!
梗係好味啦~~~

Anonymous said...

食過GE我親身見證!!好味!!

I(V_O)NE said...

匿名者你係邊個????
做物唔用真名???

Anonymous said...

匿名者係一個匿名的人...呵呵