Wednesday, August 2, 2006

失魂

這兩天都心事重重.........

七月三十一日
同事在午餐時...對著我說了三次才真正聽到她在跟我說話
.....=_=..(你做咩呀??)
在開會時,好理智的說了一句:『我地一向都是去牙醫度驗眼ge!!!』.....=_=..(你講咩呀??)

八月一日
算了吧...今天要加油........
在巴士站....看見了日日乘坐的巴士來了.........就上車.......付車資.....
一路看著外面不變的風景........
突然.........
(條路好似有d 唔同......去緊邊呢?????.....死啦........係氹仔呀.............)....._┌┐O..(你攪咩呀??)
放工後............
去提款機按現金交旅行的費用....明明知道只收港幣....
但卻提了幾千元的葡幣.....◎_◎ (都唔知講咩好!!)

無可否認...
我是在發呆.......全世界都不知道原因....
其實也無所謂了
原因是不重要的........
就讓我這樣吧.......
相信很快....不用招魂...也會自然好的.........

3 comments:

I(V_O)NE said...

我都控制唔到假....
今日又一次...隔離個個笑到死左..
我見到人剪腸粉..
之後同隔離個個講話..剪“臘腸”??????

Anonymous said...

你病得有D嚴重~~聽話啦~~你真係要睇醫生~~~UM~~~雖然無所謂(你話~)不過我倒幾想知咩原因~~又係工作呀~~~-.-?

I(V_O)NE said...

唔話你知..><...