Friday, June 30, 2006

控制不到的不安

點解一日之內會有甘多ge變化....
今朝帶住興奮ge心情返工..因為老細今日唔係公司..
所以可以將一d 堆積左好耐的文件清一清下...
但做做下又突然發生左好難攪ge 野...諗左好耐都係無計...听日又大獲啦...
不過唔緊要....我另一方面好努力甘學緊將唔好的情緒----放下----算啦...算啦.....
接二連三甘又有bad news....都算啦...好似之前個件甘大件事都無野落...
因為諗住今日唔駛加班所以一路好開心甘繼續做野做收工啦.......
按時踏出公司個下感覺....真係唔知點講.....^^
成個星期無返過屋企食飯...所以諗住即刻返去啦....
點之打極電話都無人?去晒邊呢?

原來全日最大的bad news 係尾聲...
因為身體好不適而停工兩年ge 人竟然同我講佢做緊野..........
我個心情指數已經係二十樓跌左落街啦........
不安已經到達一個極點啦......
好似一個裝滿左衫ge 衣櫃.........再放唔落一件啦...........
無可奈何ge 係屋企ge 智者提出左一個我都好認同ge理句(佢好番啦..係屋企好悶ma)....
三比一.......我根本無能力反對.........
我可以點...........點頭講聲:『你鐘意啦。』(但係真係好擔心 :( )

2 comments:

Anonymous said...

只要唔係勞動得辛苦,都可以當係運動ge一種~咁樣對健康的確係好過悶係屋企無野做架^ ^
放少少心la!

I(V_O)NE said...

我都想放心...
但結果話俾我知唔係多心..