Saturday, June 10, 2006

101%勇氣

不經不覺都係公司做左大半啦....
由簡單變複雜...由輕鬆變沉重...
到左今日依然係好多人會問我:『點解要擇呢條陌生ge 路?有咩好!?』
我通常會答“我鍾意呀。”
一條行開ge 路當然會有好多好處啦,起碼行得比較輕鬆,會比較多人認同。
一旦要決定行另一條路ge 時候,如果自已一開始只得50% ge 勇氣係唔夠
一定要有101%或以上ge 勇氣去支持自己ge 理據.... (或者你可叫呢d 做死撐)

返轉頭再問我:『而家實質得到d咩?』我真係唔識答....
但係我開始發現原來自已係可以好強.....(除左驚曱甴之外.....><)

就算辛苦......都識同自已講,邊個做野唔係甘假...
個個人都話:【你有壓力,我有壓力】....
條路自已擇ge...係曲係直....都要努力甘行落去.....
起碼----我已經搵到認同啦.....^^

No comments: