Thursday, June 8, 2006

開張大吉






^^..........開張大吉...........^^
點解會選擇係考試前一晚去攪個 Blog呢?!
好想學識有d野想做就要做!
我發覺我未夠勇氣去做d 好 impossible ge 野,

所以今晚係能力範圍內.....一定要開......^^
但.......原來開一個甘ge blog 並唔簡單假!
因為我要確保自已有無偷懶甘對距....

要付責任....做個好mama^^(好似刀0麥甘)!!

10 comments:

Anonymous said...

恭喜~恭喜
開張大吉

Janet said...

開張大吉,
生意興隆呀,恭喜~!

I(V_O)NE said...

多謝o西.....請食阿曲慶功!!!

Anonymous said...

多謝你d 阿曲賞賜

I(V_O)NE said...

甘快ge你??好安達,,聽日獎你食阿曲ge 真身..哈哈.唔好走呀你!!!!

Anonymous said...

思念暫時慰藉既地方,唔知你幾時發現我...

Anonymous said...

還是覺得原來那張好,你認為呢?

I(V_O)NE said...

我認為得閒轉下無甘悶ma^^

Anonymous said...

如果我唔留言,你會轉相咩?恐怕你要好耐好耐先再睇番個post囉...anyway,轉下相係好事,等我多d珍藏都好,呵呵~_~

Anonymous said...

換左相又唔通知聲...