Friday, June 16, 2006

寄情工作

呢排真係好忙....一返到公司就好似上左鏈甘.......一路做.....可以唔記食飯..唔記約左人....唔記....放工.-_-......

終於明白點解會有人話“寄情工作”...因為原來真係可以忘我~~!

其實好開心自已可以甘投入一份工作,另一方面又因為工作ge 轉變而開始感到恐懼....好希望自已可以做好....但係去到唔同ge 位置,對『好』ge 定義又會唔同....真難做....

好慶幸自己唔係一個人奮鬥緊...除左日日陪住ge 好同事(好似傻傻簡夫人....可愛龜仙人...同新加入ge鄧小b)之外...原來身邊好多好朋友都好努力甘為左自己ge 將來。

大家.....加油呀!! 請你地飲杯“大檸樂”

記得舊年呢個時候.....我都為自己將來煩緊........好驚自己太天真.....因為要離開教書呢條路...我真係唔知自己點走好.........我得嗎?...如果唔得呢?

見到好多教書朋友都各有各甘進入自己ge 世界....自已就不斷甘原地踏步.....我真係甘強硬嗎?我要放棄嗎?

而家唸番起.....真係....好慘.........><

不過幸好“我”經歷過..........

6 comments:

Anonymous said...

發燒哩兩日我差唔多無食過野,直到有d知覺ge時侯,我又只係想食印尼撈麵,可惜當時係夜深,無得賣...原來印尼撈麵對我同你都咁重要!(好白痴:p)
記得舊年ge哩個時候,你帶左我去西灣大橋,夜晚會有粉紅色燈ge佢,好似可以帶你去一個充滿希望ge地方~~~~恭喜你升職之喜吖!

Anonymous said...

可以有一份自己鐘意又做得開心ge 工作真係唔容易ga...不過畢業之後就係咁gala...唔想做都唔得..

原來轉眼間我地已經係真正ge 大人啦...仲想繼續做學生扮細個>.<

I(V_O)NE said...

呢d 就係所謂成長ge 悲哀....

總覺其實好多歌好似倍住我地成長甘....

『然後到這一天 在這一天
走出世界 早告別學堂
大人了我應當 一早慣了 沒有護航
偏偏很幼稚 一有壞狀況
就會想歸去 父母親的堡壘 不管麻煩事幹』

人大左..走得去邊....只有面對吧.-_-

Anonymous said...

人漸漸大...就要慢慢走入棺材.哈哈

Anonymous said...

上面個匿名者係我黎ga

I(V_O)NE said...

好悲呀~~~
好彩而家仲有時間..
珍惜d未入棺材之前ge 野...