Monday, June 19, 2006

一比一


天氣又一次轉壞....時好時壞的天氣常常會令人感到不安....

今日我上司又跟我上了人生的一課......《社會學》.....
記得小學的社會課曾經是我的最愛.....
因為我覺得簡單又易學....(最重要是可以高分^_^).....
不過現在的社會課就......

慢慢會開始發覺人的關係再不是一比一
一份信任換來的竟是無數的失落....
為什麼周圍會變得這樣的現實呢?

有時大人比小朋友更需要童話...
因為我寧願相信壞人只有一個....好人總會有好報....

周圍都是蒙面的壞人真係好可怕..
你可以試想像....在你的工作環境裡面除了有拿著毒蘋果的巫婆之外...
還有拿著其它毒生果的小矮人....-_-.....

其實壞人也只不過是一般的人...
他們可不可以簡單點......不要壞得那麼複雜好嗎?


2 comments:

Anonymous said...

"在你的工作環境裡面除了有拿著毒蘋果的巫婆之外...
還有拿著其它毒生果的小矮人....-_-....."


以上比喻得真好~~!
而你哩個公主應該就係我需要ge童話^.^

I(V_O)NE said...

你真係殘忍...
真係唔好以為甘誠實話俾人聽.叫『衰人』...佢可能就係好人....
好可能佢都係壞人黎假!!!