Monday, June 12, 2006

加油呀~~!

曾經都幾鍾意睇幾米 ge 書..比起d 密密麻麻都係字ge 書.....佢勝在..多插畫^^......
可能因為自已懶.......鐘意睇d簡單直接ge 野.......

今日突然間唸起一段幾米書ge 內容:

回家唯一的路,
被昨夜粗心的流星撞落了。
我無法跨越失落的那一段,
還好月亮還在
還好想象還在
還好天使還在。

我每天重新打造一條秘密小路,
在婉蜒奇詭的歸途中盡情冒險。』

好想同掘緊路ge 你講:『加油呀,你好叻假^^!無一條掘唔完ge 路,最緊要係你有唔認輸ge 個性!』

支持你.............

6 comments:

Janet said...

但願我能做到如你所說:永不認輸;
我總是很快爬起身,但又好快跌返低!
呢d唔知係咪叫死撐~

I(V_O)NE said...

呢d 叫有強勁ge 生命力....
勁到我有d 驚...你會唔會變曱甴假-_-||?

Janet said...

"願我可以學會變曱甴"(願我可以學會放低你改版~)
希望我係...唉~

I(V_O)NE said...

“改版”??

Anonymous said...

衰人的路上,
還好公主還在...
(你知咩公主架啦~好重要架佢!^o^~呵~)

I(V_O)NE said...

又或者.....
公主的路上,
還好衰人還在....
(因為衰人可以俾公主蝦^^都好重要假^v^!)