Monday, November 27, 2006

好充實的『小奶油酥餅』


又弄了一晚,
夜上接到朋友來電:『做緊物?』
:『整餅!』
:『又整?做物成日攪到自已甘充實..』
:『?』充實,有什麼問題呢?
相比起好多時間卻不知道自已想做什麼,
我寧願充實----
發覺停下來的每一秒都會在想事情,
總是在想些有的、沒的。
對事情一點幫助也沒有。
上班時無辦法不想東西,
下班總可以吧~~~~~

----------------------------------------------------------------------
P.S.
好開心呀~~~
今日俾阿蓮食『小奶油酥餅』,
係佢第一次係我面前好快甘食哂我整 ge 野,
之後仲話『好味呀...』!!!
辛苦呢隻白老鼠啦>_<

6 comments:

Weeds said...

整左咁多次~點解次次都無我份0家~~>.<

Anonymous said...

旺仔小饅頭??

Anonymous said...

認同...充實好呀...做下實在的東西好過去想東想西...

Anonymous said...

我有無份做白老鼠

Anonymous said...

ivy 有無試過整大的蛋糕?
最近有衝動去學整蛋糕
阿蓮都好似有興趣...

I(V_O)NE said...

有人想做白老鼠ma!!??
早知黎個白老鼠招募活動啦^^
為免而家隻白老鼠俾我毒死..
襯早搵多幾隻^^

To Sandy:
未整過似蛋糕ge 蛋糕~~
所以我地擇個好日去拜師吧^^
記得帶埋阿蓮去試食..^^