Friday, November 3, 2006

十一月三日



經過了盡興的一晚後,
等待著一個沒有日出的清晨。

心情有點反覆,
回家後竟然睡不著,
呆呆的望著生日卡,
文字之間將所有都記下,
比記憶還要來得清楚。

自以為是的個性,
又一次令自已痛苦起來。
學會接受現實是一個殘忍的任務。
如果完成不到,
也只好認輸,
讓感覺再一次決定吧。

*******************************************************

後記
一日裡面發生的無常往往好難預測,
不過今年的生日過的好開心,
不同的朋友帶來不一樣的驚喜更是令人感動,
可以看到喜歡的人,
享受一起的每一刻。
特別鳴謝這兩天為我花心思的各位(^ v ^)

《森林家族---野豬一家同羊BB》

8 comments:

High Power Rocketry said...

: )

Anonymous said...

感到咩咁痛苦呢~~~??講黎聽聽好喎~~~-.-(真係發覺自己好似個八公^^'')

Anonymous said...

原來ivone施主都知道自己有呢個"自以為是"0既性格.....仲以為只有大師我才看得出來添....不過你知自己係點都係一件好事.....起碼有機會改呀!!!

I(V_O)NE said...

to haha
過左去ge,
唔諗啦~~~
to 大師
“自以為是”呢樣野都要睇下係咩事ge ~~
有d 決定我點都會堅持!!
呢個係個性ge 問題~無得改~
大師都係相同ge 人相信會明白ge。

Anonymous said...

um...我明白...呢樣野真係冇得改...正因為咁先會有力量向前衡...加油啦..老友.

Anonymous said...

學懂珍惜,學會享受,人生樂事也~~

Anonymous said...

你知唔知道bb床個盞燈可以開ga?
好左會好靚ga

羊bb好可愛...但係...佢地真係一家人黎?
我有d疑惑...原來在森林家族裡面
隻隻動物感情都太好了>.<

I(V_O)NE said...

看來租客都係一位文人雅士,共勉之下~~

To Sandy
燈呢~~
等我攪攪電先~~
遲d 開你睇下^^...

因為ivy ge 森林家族規定一定要同居,
close d ma^^
不過張相影到有d 似..托兒所!
有d 瘋狂BB 周圍爬~~