Tuesday, November 21, 2006

曲奇藝術

第一次的花味曲奇,
花上了兩晚時間.........
雖然味道不如理想,
不過付出的努力並沒有浪費,
以藝術的角度來看已經是很偉大的作品,
沒有人會研究藝術品的實用價值,
它是無價的,
花在它身上的每一秒都值得,
因為享受。
-------------------------------------------------------------------------------
好幸福的食客,
兩天都乖乖的品嚐,

『桂花曲奇』評語是:
I : 食啦^^
M : UM........好似食緊麵粉-_-!!!(想走)
I :足料ma~~~
M:妹~~不如我整野你食,你唔好甘辛苦啦~(肺苦ge 表情)~
I :>_<~~唔制!....哈哈~~(不過好感動~~佢對上一次講係我初中個時)

『薰衣草曲奇』評語是:
I :食啦^^
M:-_-~~~UM.......好似食緊中藥.........(走唔到)
I :薰衣草個味係甘ma~~
M:不過點食呀???!!!
I :特別啦.....食啦^^

6 comments:

Anonymous said...

賣相其實幾好,不要妄自菲薄...至少有"想試食"的衝動~~

Anonymous said...

對...我也好想試食
我好想食朱古力曲奇呀...唔知幾時有得食呢

Anonymous said...

如果可以同你兩個人坐係個廳度(坐地板wor~^^),一邊睇影碟一邊食曲奇,你食奶茶曲奇,我食咖啡曲奇,然後一齊食鴛鴦曲奇(鴛鴦戲曲~)!ho ho~超正!!~>v<~

愛你!!

Janet said...

喜歡專心並欣賞自己整野食的ivy~
努力不懈,
會否達到忘我和忘他的境界?
如果會的話,那就跟我工作時的狀況一樣,
所以解釋到點解我正常過正常~

Anonymous said...

其他個樣都唔錯~不過點解薰衣草個樣好似咁有性格咁既~?化左一個好似食左會中毒既妝~~~~~~借問令兄食左有無發紫~-.-??

I(V_O)NE said...

享受製作過程勝過一切^^,
就是因為往往結果的會出人意表,
才讓人更感到喜悅!

比預期得到更多的是你們的支持,
一起等待分享最美麗成果的一刻吧^^