Tuesday, November 14, 2006

考試

好茫然的一天啊~~
早上又發生了奇怪的事-_------
起來就不斷找尋一條 Belt 的下落,
站在繁忙的巴士站,
又一次在找尋儲值卡!!!!!
但----------------------
從袋中竟然發現.....今早所尋的...Belt..????
為再次見面我感到喜悅....
不過.......難道你是活的嗎?????
(蛇黎假~~><..晨早笑死阿蓮啦~~)

回到公司...
大事事啦~(*0*)~~~
今日公司要考專業試,
早前不幸的被選上應考,
經理:『Ivy ,傾下!十分鐘後考試!!』
好,夠爽快!(um....不過甘係唔係應該俾我搵多一陣呢 ┬_┬)
無辦法之下走入考場啦~~~
新同事不斷跟我說:『點算???真係唔識假wor~~~!!!!』
為了安慰她『唔緊要啦~~~冷靜D』(明明自已個樣都好似好唔冷靜...)
面對外來的審核員...(死啦~~~佢個樣好好笑tim)
第一關要【忍笑】,他是嚴謹且專業的。
問題比賽開始,
以為順利的過程總會遇到些小意外...

突然被經理的回答嚇壞了,
審核員:『呢份文件有另外的版本嗎?』
經理:『有~~』
這時我和新同事真的傻眼---那份文件沒有另外版本啦???!!!
之後的發展是立即通知外面的同事建立一份新文件.....
平靜的考室外起了大風大浪.....
不過這只是個開始,
當經理再次回答:『有~~』(Ivy :下~~-_-,新同事:OH~~*0*)
她們才真正走進絕路.............
考試於兩個小時後完成,
因為大家的努力,成績應該不錯,
雖然下午沒有補假~~
但辛苦啦~~~各位^_^
還要謝謝那份神秘力量...

5 comments:

Anonymous said...

好似好驚險wor,願神秘力量與你常在~~

Weeds said...

有人暗地裡出手相助-.-?太神秘了吧~~~

I(V_O)NE said...

雖說是『神秘力量』可能帶點虛幻,
不過卻有著真實的動力~~
每人都有對其它人施法的本領,
出來的效果亦各有不同。
但“給予”及“受惠”的人...
目的都是為了對方快樂。

Anonymous said...

我都成日有神秘力量支持我^^

不過人的潛力你永遠無法估計得到ga
當迫到你到極限的時候
你會發現原來無咩係無可能
無野係做唔到

I(V_O)NE said...

係假...
所以要激發一個人的潛能,
一定要先令佢抓狂^^