Monday, March 5, 2007

清醒


現在是早上八時五十四分,
地點在公司,
十分清醒的星期一。

第一次跟表姐一起上班,
年齡相差不夠一年的我們,
從小一起長大,
一起幹過許多的人生大事,(都是正當的事呵^^)
可是這是第一次一起上班,
簡單的第一次 ,
雖然大家的生活有著不多不少的距離,
但卻是彼此的精神支柱。

從來都不覺得距離是問題,
因為信任。
從來都不覺得時間是問題,
因為改變是在一秒內發生的事,
擔心也沒有用。
希望這種清醒可以一直維持下去。

_____________________________________
P.S.
第一次在公司寫BLOG ,
第一次點表姐塔錯巴士….>_<…(無心假~~~SORRY呵~~!)

4 comments:

Anonymous said...

都算你有返D良心,唔是我今日咁辛苦飛返公司都唔值得啊!不過講真,真是未試過同你一齊返工,今日真是第一次喔!哈哈!是唔是覺得好榮幸呢?
我哋一齊長大,一齊經歷過好多事情,但最重要嘅是要係我哋的經歷裏面學識如何長大,我相信你以後會幸福的。我祝福你!

Weeds said...

同表姐一齊返工咁開心^^
咦~你表姐去你果度做呀~?
定係咁岩又咁得閒約埋返工~!
咁清醒既一個早上都可以點人搭錯車~
真係唔敢想像你唔清醒既時候會係點-.-??

Anonymous said...

To Suki~~
榮幸到極啦~~
長大呢樣野,無可避免..
希望大家都幸福啦~~

To Weed
因為一齊訓所以咪一齊返工囉^^
返唔同ge 地方先點錯佢搭巴士>_<
未訓醒通常會自己搭錯巴士..-_-...
邊有你甘好..又放大假啦...

Weeds said...

咪住~!你又知我放大假?個衰人搵過你-.-??
突然記起一句你話佢既野-.-'''xxx(註:在此不便公開-.-'')