Tuesday, February 20, 2007

假期後遺症

連續三天的假期,
雖然時間很短,
不過總是一個好好放鬆的機會...(前幾個禮拜太累啦~~)

開始感覺到一點點的《假期後遺症》...>_<..
我.......不..........要........上......班.........啦.........
好像小朋友暑假的最後一天的感覺,
沒有什麼解決的方法,
只有想些開心的事吧~~~~

例如??????
※上班第一天通常都很輕鬆,因為大家都未訓醒呀^^
(但我欠人多份的報告呵..─ ─''')
※新年是新開始呀^^
(但係魯兒哈尺都死左.....為左哀悼佢地.....唔好太開心啦..─ ─''')
※下星期就是月尾,又出糧.....血拼,血拼^^
(但係三月又要面對離別wor.......─ ─''')
※媽媽話下週有時間同公公拜年^^
(但公公有時會唔記我係邊個wor..好想大叫:『公~~公~~~!!!???』.─ ─''')

救命呀~~~
再想下去會瘋掉的...
有無開心的東西可以分享下呢?
-----------------------------------------------------------
p.s.

魯兒哈尺係新養的魚仔~~~
因為佢地身體唔好先拎返屋企,
點知........

4 comments:

Weeds said...

身體唔好仲比你搬黎搬去,佢地唔死就假啦~
(默衰一分鍾.......................)
同樣的我都要祝你一句身體健康~!
我記得你都唔係好我好多^^小心身體啦~!
唔好要人擔心呢~!我真係會捉人去睇醫生0家^^

Anonymous said...

無見一排,
版主d病又嚴重左喲
(後現在精神分裂症)

喂~
唔想打字了.....

估到我你豬年就唔再豬喲

Anonymous said...

TO weeds :
俾你講中左tim ><
由唔知初幾開始食藥到而家,
真辛苦....><
豬年:大家都要“身體健康”呵~~

TO 匿名:
大師,,,連打自己個名都懶!!!
你呢隻豬先唔要得wor~~~

Anonymous said...

喂...金豬女士...我無留言喎...唔係我黎架!!!你周weeds咁夾ge...兩個一齊食藥過年...食粒金沙先...呵呵!!!