Thursday, December 14, 2006

聖誕節前十天


第一份屬於聖誕的禮物竟在聖誕節前十天收到,
好像連天氣都開始暗暗地配合著節日的來臨,
周圍的人都在忙碌的準備..
準備最有氣氛的佈置、
最特別的禮物、最難忘的節目..
好像每個人都一定要為聖誕節的到來忙一忙,
如朋友所說的:聖誕節只是給一個瘋狂購物的機會,
同意~~-_-!!!(因為未到已經買左好多無謂野啦)

不過另一個說法會較動聽,
聖誕節是個傳遞幸福的節日,
能夠沒有任何唐突的表達出自已的情感,
無論是對朋友,家人或者其它...
可以令喜歡的人開心,
同樣也是自已的幸福,
珍貴的感情往往不計較付出到底有幾多。
再加上受著節日氣氛的不斷加磁,
令人更有勇氣純粹為喜歡而做一切^^

_________________________________________________
P.S 還差一點點就可以呃到個同事食左佢啦...>_<...

8 comments:

Anonymous said...

送你一份聖誕禮物...http://dq.chinaswitch.com/Christmas/Christmas.htm...不過你唔好逼我食防腐劑喎!!!

I(V_O)NE said...

多謝呵~~
甘我可唔可以迫你食其它野呢^^

Anonymous said...

呵呵...如果你要逼我先食...你估我會唔會食呢??...呵呵...你真係奇怪又得意呀!!!...

Anonymous said...

紫色的防腐劑應該可以呃到阿蓮食

聖誕節是傳遞幸福的日子..這種說法好浪漫
那為了增強我們要傳遞幸福的可觀性
我地要約埋去shopping啦

ivy...幾時可以教我整餅呀?

Weeds said...

O~~SAMDY同ivy一樣呢~都好關心身邊朋友會腐爛~都好想d朋友食返d防腐劑呢-.-''
聖誕快樂呀^^~~

Anonymous said...

點解要我食wo >_<
鳴鳴....

Anonymous said...

我鍾意第一張圖水池旁戴白色帽既小孩子望住舞台既情景,令我覺得聖誕係一個真正令人盼望既節日...

I(V_O)NE said...

TO Sandy :
我整餅好睇心情無咩技術可言..-_-..
食過ge 應該明白..
我地不如一齊捉埋阿蓮去拜師吧啦~~
當阿蓮係見面禮獻俾專業ge 整餅師父^^

to haha:
你平時都食唔少防腐劑假wor...
駛唔駛俾粒你試下??

to 蓮:
哈哈...因為你係我手上!!

to 租客:
相信所有人都有盼望ge..
小朋友比較簡單d 應該係 聖誕節= 願望= 禮物 ;
好想擁有他們簡單的滿足^^