Sunday, December 3, 2006

星期日

又一個加班的假日.....
忘記今晨是什麼時間睡著了,
幾個小時候後又醒來.....
看著跟了我回家的文件們...-_- (都要講返聲早晨呀~俾你地發現我訓醒tim~)
開始了跟它們慢長的抗戰...
幸好途中有好心人豐富的糧草,

把所有燈都關掉,
感覺好像在深夜,
還有一刻騙人的寧靜。
望一望陪著我的那隻“佬”..好溫暖呵^^...

他是不是很像木村拓哉呢?.....好帥..!!!!
話說回來:為什麼他明明是一隻手長腳長的兔仔會變了個“佬”呢?
事原有一天,
哥的朋友買了一支具“佬味”的香水送給他,
他打死也不肯噴在自己身上,
錯手之間噴了在不幸的兔仔那裡>_<...
從此兔仔就有佬味啦~~~~~變了一隻“佬”-_-!!!
支香水成為了兔仔的專用香水^^
------------------------------------------------------------
P.S.
完成一部份的工作之後,
打開窗廉,
發覺原來已經就快六點...
一日假期又甘過左lu.........

3 comments:

Anonymous said...

ivone施主...睇黎你工作越黎越忙啦...好...比心機...你好快可以趕上大師做一個大大忙人...希望你好好享受啦...

P.S. 成日話我工作狂...你而家終於明白成日工作當中都有樂趣架...唔知你感唔感受到呢...起碼你唔會悶仲好充實添...當你一個月都唔放假不停工作你已經成仙啦...(真係唔使食唔使飲架...我試過)送三支香比你...!!!仲有卷蛋...@@@...哈哈

Weeds said...

放假都仲要開工~~果然真係好忙呢~~根據而家澳門發展既分析~~um~你應該仲有排忙~~絕大部份公司既人事部都係忙到顛曬d人~~比心機做你既工作狂啦^^~~~~

I(V_O)NE said...

我只係一個無得選擇 ge 工作狂,
希望如老細所言好快就可以等到努力ge收成^^

有另一種係天生工作狂=大師,示工作為精神食糧,長期享受並沉醉工作..^^不過前提要小心身體。

haha 不是都係度努力緊嗎?

大家共勉之吧^^加油~~~