Saturday, December 2, 2006

善忘恐懼症

好想有時間可以整理下桌上的東西,
慢慢每日都花很多時間在尋找文件及擺放文件上,
加上《善忘恐懼症》的惡化....
善忘= 本人,恐懼=別人;
往往都有人問我:『XXX係邊呀?』
:『下~~~~??????』

-----------------------------------------------------------------------
P.S.

今日阿蓮同我講...
原來每日經過同一個地方的時候,
我都會問她同一番說話:

第一日
I :um,原來回歸左七年假啦?
G:係呀...高二個年回歸假ma^^,個時仲有去迎軍tim....&^*$&%#@&

第二日
I :um,原來回歸左七年假啦?
G:係呀...高二個年回歸假ma...你沉日咪問過囉-_-!!
I :係咩~~~~~~~~!!!???

第三、四、五日
I :呀~~~原來甘快回歸左七年假啦?
G:.=_=...唔答你啦~~~
I :做物唔理我..>_<
G:um...!係呀....高二%&*%^$##
I:呵!

4 comments:

Weeds said...

好可憐既外星侵略小隊~>.<
好殘忍既同事甲~~=.=''
原來回歸對你係咁印象深刻~~
又定係你日日都見到果個金紫荊-.-''''

I(V_O)NE said...

事發後同事甲有努力甘救佢假...
不過因為個時“伍長”已經成隻碎晒.-_-.
回歸對我ge 印象就係唔深刻先會唔記得,,
不過塔巴士會日日都見到葡京有條七周年橫額....真係唔記得我有問過...定係又無聽人ge答案...?!!

Anonymous said...

看見到你擁有一隻好可愛的輕鬆小熊...懶懶的輕鬆小熊真係好得意...好想變成佢一樣咁休閒...(雖然某程度上我跟佢都已經好似^^)

----------------------------------

善忘...我都經常係...
有時候人善忘不是壞事
起碼腦中沒有太多無聊的鎖碎事
只記住重要的事情已夠累了

I(V_O)NE said...

個隻輕鬆小熊--好似成日軟“林林”甘,仲周圍訓...我都好想好似佢甘^^

唔知係咪發得呆多呢??
而家好多野講過都唔入腦..-_-.!.
隻耳仔仲選擇性聽野...-_-!!
向好方面甘都好ge^^