Monday, May 7, 2007


聽說人可以用意志克服所有,
包括昨天的這些嗎?

森林家族又再推出新扭蛋,
上期四隻欠一隻,
“扭不到”成為了一個永遠的遺憾,
今期奮力一次扭六隻,
結果竟然有四隻是一樣!!!!!,
應該接受別人意見去買六合彩,
又或者聽阿蓮的話....去三角花園等中鎗...-_-....
算吧……
小賭可以宜情,
大賭就要輸得起,不是嗎?

同一日下午去到某某銀行提款,
結果食卡!!!!
有無攪錯… 半年內食了兩次卡,
(難道我張提款卡好味 d ?)

都算啦….
人又未死,卡死卡還在。

同一個晚上,
耍麻雀,
大穫~~~唉…

終於還是要承認:『我是有點黑~~~』
在旁邊的蓮一天下來也彷彿沾染了一點。

P.S.
黑之餘也要特別鳴謝---記者阿妍
每次都將最新的扭蛋情報告訴我^^
扭不到是上天要考驗我的恆心....(唉.....自我安慰下)

6 comments:

Anonymous said...

我地可以組"黑仔二人組"

Anonymous said...

你都耍麻雀,真是少见!!
你已经好好啦!我上次用提款机入钱距连我D钱都吃埋啊!真是激餐S!

Anonymous said...

得閒研究下國粹...
果然黑處未算黑下...
佩服佩服...

Anonymous said...

哈...ivy...算啦,小黑可以怡情呀
我都經常黑仔到爆啦
不過同一款扭蛋我未試過抽到四隻lo
你真係破哂紀錄呀
勁!!!!!!!!!!

Anonymous said...

ivy...今日我叫阿東幫你扭多次...企圖幫你完夢
結果第五隻相同的蛋誕生了>.<

Anonymous said...

sandy :
多謝..你同阿東呀,
可能命中注定啦,
雖然唔完美,
知足常樂..
好彩ge 係我已經擁有四分之三啦^^