Monday, May 21, 2007

陰天


五月的天,
這幾天都是陰天,
是下雨的問題..
是周圍都濕濕的問題…
是行雷的問題..
是家附近打樁的問題…
是家裡越來越多魚的問題…
給了許多的理由去解讀,
保持陰天的理由。
昨天昏睡了十多個小時,
醒來後發現天氣很好,
原來睡過了外面狂風暴雨的早上。

今天,
早上才覺得可以上班是很幸福的事,
因為可以專注在工作上,
反正要忙的,總可以讓自己沒法回氣。
誰知道下一秒,
又有一大堆難纏的人跟事,
下午還有一個不可理喻的會議,
好想下班呵…
果然心情如天氣,
每秒間變換無常,
誰可以抓住呢。

6 comments:

Anonymous said...

狂風暴雨過後總有晴天~!如果心情如天氣的話,那晴天不是總比陰天多嗎^^?
我放兩日假都落雨,想出去都唔得~而家我就真係陰天啦~!

Anonymous said...

唉~~~
做物同我講返我同你講過ge野呀.>_<.暗串下..
所以話『講』可以好睇得開,
做就有心無力lu...

Anonymous said...

o~記性不錯呢~!我都差d唔記得係你同我講既tim~
我家下就晴天多過陰天好多下啦,仲要大比數果隻~但係你就好時一半半喎~放鬆d啦.咩都好~慢慢黎啦~~~!
take it easy!

Anonymous said...

晴天可專心工作;陰天可專心"休息";
晴與陰都沒有什麼不好之處;
在乎你如何選擇;
不過看來你都開心曬,鬆曬了!!^_^

Anonymous said...

每次我心情唔好都会有人话我情绪化!但点解开心的时候没人话我情绪化呢???

Anonymous said...

to suki
其實係因為當你唔開心時,都會直接或間接的影響到他人,特別是你的朋友。明嗎?