Friday, October 6, 2006

醫生與我

兩個關於中秋節期間的晚上,
時間突然變得好短,
同樣又可以拉的很長。
視乎自已有否細心留意分分秒秒的過去。

發覺電視的節目已經漸漸去到尾聲,
因為知道節目將在好短的時間內就會完結,
所以中間的過程一刻都沒有錯過,
不希望一切完結後,才有後悔的感覺。

音樂給人的感覺持久得多,
近日再次聽到 Sammi 的一些舊歌,
發覺無論時間過了多久,還是令人感動。
--------------------------------------------------
《醫生與我 》鄭秀文
作曲:馮穎琪 填詞:馮穎琪

狂烈得瘋癲的愛戀 
如病魔一般可怕 我讓它擴散
才自覺控制它越難
還是等醫好 這個沉痛瘡疤
到復原一天 也應該回家

留醫 在你的臂內療傷 
治理這深刻的創傷 事實或是心窩脆弱
還是已經沒救藥

留戀在你的臂內療傷 渡過今晚夜痛苦一場
來暫時將那故事壽命延長

拿藥水好好把我醫 
如自欺都應一試 躺臥於這裡 
逃避了那痛不止

留戀在你的臂內療傷 
渡過今晚夜痛苦一場 知否已花光心血 
心窩已枯萎每一分寸
請你暫借 這裡或令我覺得溫暖

7 comments:

Anonymous said...

SAMMI嘅舊歌真係可以話係陪住我地大,
好多詞都銡肉銡得好中...俾下面哩首銡過,真係幾痛...


宿命主義

曲 : 伍樂城 詞 : 梁芷珊

如何調校 相識相愛 的次序
今天碰上 愛上你 便有罪
毫無邪惡 真心的愛 都顧慮
光陰錯過 我與你 沒法追
*難道 我愛你 你愛我 都不會成事
難道 你愛我 我愛你 要下輩子
#沒法掌握戀愛是個 宿命的主義
我最終 不敢放任至此
在倒數的戀愛是個 生命的諷刺
很可能 天意 誰人談到
三者戀愛 的故事 總很介意
更控訴 是錯事 誰明了我 思想爭斗
的對峙 總批判我 錯愛了 沒法子
深信不可置信 我愛得極痛
我如何難受天不會懂

Repeat * #

-----------------------------------
聽舊歌除左感動之外,更多ge應該係感觸吧...

Anonymous said...

我捨不得你,但始終敵唔過你所謂ge宿命主義,有心理醫生與我講,其實,係你愛我愛不起.但我最想同你講ge係:Arigatou!

另一個你走嚟問我:佢真係值得你咁放不低?
我:嗯...可以ge話...真係好想佢可以回來我身邊.
另一個你:上一段感情已經煞科架la!你就當只係人生其中一首插曲,唔好再唉聲歎氣好無?!
我:但插曲竟然係一首愛的輓歌...
另一個你:你上一段感情係一場苦戀,你無落錯車架!或者....或者你係...係時侯睇下身邊有無其他車...想..想載你走.....
我:載咩吖?!
另一個你:.嗯...或者...你可以試下同我...交換溫柔!然後擁有屬於我們的主題曲...嘻..最多俾你獨家試唱...試完就...淨係俾你唱~
我:吓?!!
另一個你:即..即係...其實你心裏有没有我吖...?
我:玩咩吖你!
另一個你:邊個同你玩吖...
我:Um....我覺得愛是...一場哭泣遊戲,唔想再玩la...
另一個你:唔係玩!我會令你上一次流淚係最後一次!令你以後唔記得如何掉眼淚!
我:Ha~你心血來潮講ge野又幾掂wor~
另一個我:我認真架!愛你是我一生中的理想!
我:咪咁肉麻la~如果我們不再見,你咪唔會再當我係你ge理想對象lo..係咪?!
另一個你:咁當你係加爾各答的天使--德蘭俢女lo~講真,我唔想俾你再缺席我以後ge每一個生活片段!
我:講得好!咁你以後就做我隻寵物la!^^
另一個你:吖...唔係咁吓~不過都算係一種親密關係ge...^^
我:你...唔驚我地最後個結果都係要問返自己...為何又是這樣錯咩?
另一個你:我只知道衹要默契可以不斷延續,我地ge感情綫上一定可以寫上"終生美麗"四個字!

(非現實主義者別往下看)
-----------------------------------------------------------------
我:得la~我好感動!直頭係不能承受的感動!
玩跳傘ja~唔駛感動到咁嚟分散注意力吖~
另一個你:幻想下我同你就係薩拉熱窩的羅密歐與茱麗葉~愛得轟烈然後展開一段死亡之旅,唔好咩?
我:跳你個傘la!
另一個你:Ladies first!

I(V_O)NE said...

神秘的人:
你所寫的每首歌都聽過,而且都好感覺,
睇黎我地係同一個年代的人^^

Anonymous said...

有病的人才需要醫生
沒病的吃個萍果吧!

Anonymous said...

有些醫生可以醫病
有的醫生用來醫心

Anonymous said...

有的醫生是黃綠色
專呃人

I(V_O)NE said...

唔好想太多啦~~~