Monday, October 9, 2006

一天


繼續忙碌的工作,
看看未來三個月的節目表,
內容真的精彩絕倫。
若是喜歡加班的人,
這是個黃金的檔期,
可以盡情將自已埋下去。

早上 9點半準時在自已的座位上,
開著電腦....
發呆的上一會兒網.....
拿出一條櫃的鎖匙,
一拉開.....文件好開心地湧出來,
有些還開心到不知走了去那..-_-???

十點十五分鐘聲響起,
元神歸位,開始沉在工作裡...
每天總有些事情令我醒一醒,
例如今天影印機做大優惠,
我要影印三張紙,
他給了三十張我...-_-...(應該係我有著數 ge ?!)

一直這樣的沉到六點,
每天都是這個指定格式,
辦公室說簡單就是這樣的。
悶嗎?

4 comments:

Anonymous said...

你就好啦~~影3張比30張~~公司都蝕埋比你推我讓^^"又話要加下班既~沈到6點就停??唔通打後時間既工作精彩d^^??文件見到你都開心到走出黎呀~~?um~~你人緣都唔差喎~~hoho~~~~~~~搵d野令自己輕鬆下啦~~睇戲係個唔錯既選擇~~同我去睇就最好~請埋我就更加好~~~haa

I(V_O)NE said...

真係慘~~~
要放鬆仲要請人睇戲~~~~嗚~~~~
你咪好著數!!
調轉ge 話,我考慮下^^

Anonymous said...

-.-''咁呀~~um~~尼個問題呢~~諗諗先^^~~個公仔好似你~~haa~~

I(V_O)NE said...

又似我....甘大穫-_-!!