Wednesday, October 4, 2006

討厭....><...


討厭虛偽的人;
討厭沒有EQ 的中年人;
討厭那一種種簡直野蠻的行為!
不管是多權威的人還是有多高學歷的人,
就是不會令人的佩服。
因為少了那種小學生都有的基本智慧--禮貌。

在辦公室裡的政治,
不是說不參與就可以不理,
看到好多荒謬的行為,
心裡也只是冷笑一聲--無奈。

慢慢發覺人當站上某一個位置的時候,
環境開始令人返回原始的思想方式,
『弱肉強食』隨時可以看到,
不想為那些殘忍的畫面感到難過,
卻真的可以做到嗎?

六點後不想再想發生過的事,
好想其他的,可以讓我真正的抽離。
但這樣的感覺又可以維持多久呢?

8 comments:

Weeds said...

做野就係咁既啦~尼句唔係你講既咩?弱肉強食~係任何方面都會發生既~~唔想比人食既話你就要做食果個~即係要變得殘忍~,爆力~um~~你好似有第2樣^^"放工就唔好諗咁多啦~~如果話由你放工開始計既話~我可以話比你知~~這樣的感覺可以維持多久^^take it easy~~放鬆d啦澳門人^^

I(V_O)NE said...

TO haha :
ThX ~~
放工後ge 殘忍又得wo !!
仲幾殘忍都得tim..(呀突然諗起某人tim)
好想嗌下同咬人!!!

Weeds said...

尼個某人,一定係成日比你蝦既啦-.-''~~
um~~假如我識尼個某人既人~~我諗就只有一個人^^"真係慘呢佢~~~~~~~

Weeds said...

想咬人既話~~不防搵下你屋企果位啦~~應該幾好用^^嗌呢~~um~~~~~~~~有個地方幾唔錯~~~可以諗諗~~~^^

Anonymous said...

你做咩學失愛上咬人呀?
咬人會咬上癮

Janet said...

係...咬人會咬上癮,我可以做證~^^

I(V_O)NE said...

識左好耐啦~~~
不過選擇性的咬!!!

Anonymous said...

咬人可以上癮!
我唔止可以做證,仲係親身經歷...我俾一個好有性格,要選擇性咬人GE人咬左七年.......
一個癮,一個忍.......
-----------------------------------
被咬GE人都會上瘾