Tuesday, October 28, 2008

農曆生日

哈哈~~~差不多年年都唔記得自己農曆生日在那天...
好彩屋企人一定記得,不然就食少個蛋糕啦^^
又大一歲!!用農曆來計算還要加多兩歲,
真的不明白(0_0)!!!為什麼天跟地各佔我一歲(>_<)!?

今天下午五點多就收到家裡的電話問:“食飯未呀?幾點食?”(返緊工呀.-_-..)
工作上跟平常一樣的忙,
一直做到六點,大腦就給了我一點“累”的暗示。
原本只想要同事幫忙拿一張普通的白色A4 放入彩色墨的Printer裡。
卻說了~~
I:『可唔可以幫我放張“彩色紙”入部Printer度?』
S:『“彩色紙”?!』
I:『係呀..』
S:『甘~咩色呀?』
I:『下~~~!我~~話~~~彩~~色~~~紙~~~咩~~~(*O*)!!!!』

以上這麼有問題的對話,不小心給老細聽到。
她還跟我說:『我頭先仲係度諗部門有好多彩色紙咩?你要收工啦~~』

下了班想起這件事,還在笑,真的瘋啦~~~
回到家還是跟家人在瘋言瘋語中渡過今天的農曆生日。

其實做人有時候真的不要那麼認真,
得快樂時且快樂,
要懂得珍惜每一個放聲大笑的時刻。

1 comment:

Anonymous said...

唔知你西曆生日有無時間食飯呢..放心..正日我地唔會咁衰霸住ge