Wednesday, October 17, 2007

希望井



又過了幾天,
極其繁亂的工作仍然持續,
相信暫時也改變不了現狀。

前天又病了,
死撐了兩個小時終於還是請了半天假去睇醫生,
之後回家休息,
隔天又拿起精神上班去,
突然發現原來可以健健康康的工作已經很幸福啦。
常常都覺得很多事都是福無重至的,
“禍”通常都不單行。
身邊當發生一件不幸,
就會想著其他的不幸還跟著來..,
...天呀.....!!!!!

這幾天,
看著許多朋友的鼓勵,
從校園到工作,一直有您們來加油,
真的要聲“謝謝”~..,
~
相信大家都為工作而在努力,
壓力的產生我們沒法避免,
只有懂得用自己的方法,把它分解。
這是社會學不可缺少的學分,
也是讓自己跟身邊的人都能夠快樂的方法。

P.S.
以下為目前本人最見效的壓力分解方法:
方法(一)
無間段式睡眠法,
由返到屋企個一刻開始訓
一路訓到第二日要返工為止。

方法(二)
係廚房不斷鑽研新的料理、甜品等....
之後搵受害者試食.....食完之後ge 反應係醒下啦你
實在太開心啦..哈哈哈哈...

4 comments:

Anonymous said...

我都要個唔錯既方法
就係....
一放工見到自己最想見既人
好自然就會
將整日工作的疲倦拋諸腦後
"一天工作八小時"
"有苦都係自己知"
"放工一見伊人時"
"所有疲倦頓停止"

I(V_O)NE said...

好詩好詩..!!
睇黎 閣下果然文采非凡..

不過工作過後,
有喜歡ge 人陪伴真係會好開心ge^^

Anonymous said...

我旅行完返黎都病左
羊生日個日...我訓到下午五點先起身
如果唔係因為要去睇醫生
我相信我有能力訓足一日
實在太累了...


不過有得訓及訓得好真係好幸福^^

Anonymous said...

開心過後的過度疲倦呢~~~
小心身體呵..

我呢排都成日病,
加上做野又忙,
個人好難有起勁ge 感覺...