Sunday, September 16, 2007

台灣之旅(五)(六)

20-21/07/2007 回程啦
這五天過得很快,
最後一天半的旅程,
因為天氣很熱的關係,
選擇在地下街走走,
台北的捷運站裡有很多的地下街,
像是台北車站地下街、東區地下街,


地方很大,也很方便,最重要的是有冷氣,
而且很好玩,
例如玩了瘋狂夾夾樂,
一間夾公仔的店舖裡大概有二十多部的夾公仔機,
我發覺台灣的人都很喜歡夾公仔跟投籃,
10塊台幣(MOP $2.5)夾一次,
我一共花了200 塊(MOP$ 50)夾了五隻超可愛的公仔,
跟扭蛋一樣,
努力換來的東西特別有意義。

想起來到台灣的第一天,
帶著澳門的疲憊跟許多的壓力,
想借這五天把所有的煩惱都留在這裡,
帶回澳門的,希望是重新開始的動力!!!!

其實當初計劃的是六人的旅程,
最後雖然只剩下兩人,
不過還是堅決一定要去。
自自由由在一個陌生的城市走走,感覺很捧!
少了一群朋友旅行的熱鬧,
但兩個人的旅行也有一份寧靜的快樂。

6 comments:

Anonymous said...

看畢你的台灣之旅...有種很舒服的感覺...我也喜歡這樣的旅行方式...我想不久將來會效法你這樣去台灣走走看!!!

I(V_O)NE said...

呢種係懶懶ge 自由行方式,
其實原先都計劃左去好多地方,
不過最後都係決定順應返當天ge心情而定,
畢竟去旅行都係隨心所欲好玩d。
你都奮鬥左好耐啦~~
係時候要放鬆下啦。

Anonymous said...

呢種方式都唔錯呀...你說得對呀...我而家停左落黎先知道...原來我錯過左好多野...而家先發現應該唔會太遲掛...大師去旅行係獨來獨往...冇人陪..好慘!!!

Anonymous said...

唔會太遲啦,
知道自己錯過左唔緊要,
係佢下一次再經過ge 時候--記得捉緊d ,
最怕自己錯過左好多都唔知je..
加油啦^^

Anonymous said...

希望好似你咁講會再經過啦...但係太多野連自己都唔知錯過左...唯有向前看...珍惜未來...多謝你為我打氣!!!

Anonymous said...

中秋節快樂呀ivy baby