Monday, September 10, 2007

台灣之旅(四)

19/07/2007 西門丁

經過昨天的疲憊後,
第四天的旅程,
我們選擇了輕輕鬆鬆的,
逛逛街、唱唱歌
早上十一點多來到了西門丁,


時間可能還早,
街上沒有什麼人,
先去食午餐吧,
來到了錢櫃卡啦ok ,正!
價錢跟澳門差不多,
唱了四個小時連食了一個很豐富的午餐,
一位大概MOP$ 60,
值的一讚的是地方很乾淨還很大的房間,
喜歡聽國語歌的朋友超開心,
因為歌是超新的。
炎炎夏天在房間裡唱了四個小時,
等到下午三點多才去逛街,
錢櫃就在西門丁裡面,
所以唱完下樓就看見滿街都是年青的男男女女,
可能是周未吧,
隨便走走逛逛很快就過了這一天。


行完街又累到瘋,
很快就回酒店休息啦,
這次台灣之旅又發現了我有一項絕技,
同行的鰐魚朋友是在陌生地方會容易睡不著的人,
每天晚上我都會陪她看電視,
看到累了就可以睡著,
可惜……
一旦我在床上靜止…不夠五分鐘就會熟睡

往往她會抓狂的尖叫希望我醒來,
可是我是屬於昏迷型,
不成功的她最後只好一個人繼續看電視。
現在想起真的抱歉呀----鰐魚

7 comments:

Janet said...

大發現!!!!
你輕輕鬆鬆的個個公仔勁搞鬼,
同你平時的舉動完全是一個模樣的~勁!!!

Anonymous said...

哈..哈...
我都好鐘意呢隻兔仔d 神態^^
佢仲有兇殘ge 樣都好正!!!!

Anonymous said...

我都係一訓係度靜止3分鐘就會訓著的人
阿蓮係北京旅京時已領教過

Anonymous said...

這兔跟洋蔥頭和猴子
在國內的qq上是蠻熱的
多數人都以當他們為網路上的"感情娃娃"

I(V_O)NE said...

to sandy:

我都唔知點解,
可能真係行到攰啦,
睇到張軟綿綿ge床,
有抵擋唔到ge 誘惑^^
但如果我同阿蓮一齊會有好好笑ge 反效果!!

to 在你身邊的"塵"
叫"感情娃娃"?!!
不過佢地真係好盞鬼^^

Anonymous said...

有幾好笑的反效果...願聞其詳

Anonymous said...

上次你畢業個時,
我地去廣州過夜..
個晚我同阿蓮係房玩到攰都會訓覺...
不過當去到半夜..
係大家都熟睡時候會突然開眼望一望對方,
之後唔理大家繼續訓,
又或者突然起身睇一陣電視再訓...
起身之後好似成晚都無訓過甘。